Llista: Que què vull que em portin els reis?

Realment avui tothom se sent com un nen petit. I la primera cosa que em ve al cap quan penso amb infància és Disney. Deixem-nos estar de Frozen i històries, que a mi el que m’agradaria que em portessin els reis (i no ho posaria a la carta dels pares, com a l’anunci d’ikea) és la il·lusió amb la que veia les pel·lícules de Disney per primera vegada i moria de riure quan passva alguna cosa inesperada. Per això mateix per reis m’autorregalo (ja que sé que els reis estan molt ocupats aquesta setmana) la llista del que m’ha quedat més grabat a la memòria i que de veritat pagaria una lobotomia frontal per poder-ho veure per primera vegada de nou.

1. Mike Wazowsky

disneyandquotes.tumblr.com

El més petit amb l’autoestima més gran. Cada frase que deixava anar et feia morir de riure i acabaves empatitzant amb el personatge, potser perquè no era gens perfecte.

2. Edgar intentant pujar per les escales el bo d’en George

Mai un dolent d’una pel·lícula de Disney havia fet tanta gràcia. Un dolent, que a part de no sortir-se’n i acabar a Àfrica per culpa d’uns gats, ho fa tot sense cap mena de sentit ja que la Madame l’anav a incloure igualment en el testament.

3. Dory ensenyant-nos com s’ha de viure la vida

Perquè tots tenim mala memòria però tot i així aprenem a seguir nadant!

4. I en Baloo…que es va passar 

Potser li vam fer massa cas alguns

5. Això…una vegada i una altra 

Qui no hagi intentat fer els coros i la veu principal a la vegada…no s’estima disney

6. Aquest moment de pell de gallina 

“You have saved us all”

7. La història d’amor més maca que ens va oferir Disney 

Pocahontas era una pel·lícula que em semblava especial ja que no la tenia a casa i només la podia veure quan una de les meves amigues la tenia i la podíem veure a la seva casa.

8. I la més trista

De nou, una pel·lícula que no tenia a casa, però que quan estava malalta no faltava a casa els meus avis. Podia plorar tanta estona com vulgués.

9. ELL 

El sidekick que gairebé eclipsa Aladdin, l’heroi més actiu de tot Disney. Un Mike Wazowzky sense tares. De nou, una pel·lícula que no vaig veure fins que vaig anar a casa dels meus cosins. Però que no vaig tardar ni un any en grabar-me en VHS quan la van fer a la tv.

10. En definitiva, TOT

Fi!

 

Leave a Reply

